9. Skupiny potom triádu bajka ­ pravidla ­ příklady prezentují ostatním
účastníkům.
10. Diskuse nad tématy, která bajky navodily. 
Vyhodnocení, otázky (diskuse):
Technika je vhodná nejen pro pojmenování vlastních kulturních norem,
ale i pro jejich změnu ­ např. ve skupině subkulturní nebo ve skupině za–
městnanecké. K tomu mohou sloužit následující otázky:
Jste spokojeni s tím, jak kulturní normy zobrazené v bajce (...) fungují?
Pokud ne, co by se dalo udělat pro to, abyste byli více spokojeni?
Co můžete udělat konkrétně vy, jak se váš čin pozná navenek?
Kdy se tak stane?
Co potřebujete k tomu, aby ke změně došlo?
Další rovinou může být diskuse o týmové práci a týmových rolích...
Poznámka: Hra vyžaduje zkušené moderování, je vhodné uvést ji něja–
kým prolomením ledů („ice–breaker“), čímž může být např. postupné vy–
právění příběhu v kruhu. Ne vždy je důležité probrat všechny bajky ­ čle–
nové skupin o nich přemýšlí už při práci na příkladech a pravidlech. 
200
<< první stránka   < předchozí stránka   přejít  další stránka >   poslední stránka >>